Kızlar 7 aylık oluyor bebeğim kolik bebekti ilk 3 ay gündüz hep kucakta gezdirme sallama yapardık ağlardı ama gece uyurdu bi 4-5 saat 3aydan sonra çok kötüleşti alerji vs vardır diye onlara da dikkat ediyoruz doktora da gidiyoruz bi sorun yok daha geçen yine gittik ama yani 1 saat kesintisiz uyumaz mı ya çıldırıcam artık uyku eğitimi de aldım ama yapamadım 5.ayında emmek istiyor emziriyorum ama yine ağlıyor bazen ve uyanmak istemiyor da gözü kapalı ama ağlıyor uyumak istiyor var mı benim gibi çözümü olan var mıdır çok yoruldum :(