meldackmk benım eşimde öyleydi 🤦 yemek yemedi çubuk karakter ver bisküvi ver kek ver meyve suyu ver. Ben kahvaltı hazırlıyorum kek veriyor neymiş aç kalmasın kahvaltıya kadar ulan onun midesi ne ki kek yedikten sonra yemek yer mi 🤦 cok kavgalar ettik cok. 6 senelik evliyiz tek tartışmalarımız cocuklar yüzünden. Şuan Kzıımı 8 dişi çürük tedavi edilmesi lazım 3 yasında daha düşünün. Ve ben o aldar yemesine dikkat ederim ama maf oldu. Eşime dedim ver ver daha al marketi taşı bişey olmaz diyordun al hiç bişey olmamalı daha diğer iller sağlam kalmış. 🤦
Ben karsı cıktıkça benı pimpirikli yaptılar bişey olmaz dediler ama yine cocugum ve ben cekicez herşeyi 😔 Eşimde üzülüyor bin pişman artık almıyor ama ne fayda. Hurma topları yapıyorum Havuc topu yapıyorum bir nebze onunla kanıyırlar. Ama gercekten abur cubur maf ediyor her yönden ⛔👎