Oğlum 2,5 yaşında sabahtan bu yana sadece bir parmak kadar yumurta ile duruyor asla bir şey yemiyor ve tam tamına 1 haftadır bu şekilde. Günden güne zayıfladı direnci düştü . Asla burnu kanamazdı bugün 4. Kez burnu kanadı .
Çıldırmak üzereyim yemek yemek istiyor önüne koyuyorum kendim yedireyim diyorum yemiyor sadece abur çubuk istiyor . Sinirimden avazım çıktığı kadar bağırdım yarım saat ağladı çocuk . Ama artık yetişemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum burada gurbetteyim kimsem yok tek başıma yapamıyorum aynı durumda olan var mı neler yapıyorsunuz ben artık çıldırdım psikolojim bozuldu gerçekten 😟 🙁🙁 çok moralim bozuk