Doktorumuz oğlumu 5 aylıkken başlattı ek gıdaya. Oğlum sadece anne sütü alıyor. Adı üstünde ek gıda mamaya yada anne sütüne ek olacak şekilde. Elma yada armut cam rendede rendeleyip püre halinde veriyorum. Bir de yoğurt en fazla 100milim (klasik küçükay bardağı ile bir çay bardağı). Pastorize günlük sütten yapmamızı önerdi doktorumuz. 6. Ayda sebzeye 7. Ayda kahvaltıya geçecek diye söyledi.