Biz de 10 gün sonra yani tam 5 aylık olduğunda ek gıdaya başlayacağız doktor kontrolünde tabi. Sebze ve meyve tadımları bitince nasıl ilerleyeceğiz acaba bilen var mı? Yani sabah doyumluk kahvaltı nasıl oluyor? Ana besin devam sütü olacak yine. Şöyle yapmayı düşünüyorum. Sabah kahvaltı+devam sütü-ara öğün meyve püresi-öğlen devam sütü-ara öğün yoğurt-akşam sebze çorbası+devam sütü-yatmadan önce de muhallebi olarak düşünüyorum doğru mu acaba? Ve muhallebiyi neyle yapıyorsunuz?