elfbshn ogretmenanne2024 Sağlık ocağından verilen damla için geçerli olan o ama bunun için de o şekilde mi acaba? Fazla gelmesin sonra.
elfbshn zeynepbetl Alerji olsaydı muhtemelen döküntü yapardı diye düşünüyorum. Tabi doktorunuza sorsanız daha iyi.
rowantree Kilonuza göre damla vermeniz gerekiyor. 5 kiloysa 5 damla gibi. Doktor verdiyse yazmış olması lazım ama yine de bi danışın tabi doktorunuza. Kansızlık vs. varsa değişiyordur belki
elfbshn rowantree Saplık ocağının verdiği başkaydı ama içinde paraben olduğu için onu kullanmak istemedim. Ocean en temiz içerikli olan olduğu için onu tercih ettim. Yalnızca kullanma şekli belirtilmemiş o yüzden bilemedim.
mompapatya leylannpembemontu 5 buçuk aylık yanlış mı veriyorum acaba ya 1 damla demişler 1 gittik hep 🥲
asilegealkis elfbshn elfbshn bebeğim 26 günlük 15 günden itibaren baslayin günlük üç damla dedi doktor bazi yerlerde okudum kilo basina bir damla yaziyordu biz suan 4 kiloyu geçtik ama yc damla olarak devam ediyoruz çocuğuma gaz ve kabizlik yapti birakmayi da düşünmüyor değilim