yorgun1mom 1 ay sonra 3 yaşına girecek, 11 12 gibi zorla uyuturum gündüz uykusu yok, sabah 9 10 gibi uyanır, ortalama uyandıktan bir saat sonra kahvaltı yapar, tuvalet eğitimini 2,5 yaşında tamamladık ama emziği yaklaşık 2 3 hafta önce bıraktı. Güzel konuşur( sadece r harfini söyleyemiyor tek sıkıntımız bu), kendi kendine oyun kurar, uzun uzun cümleler kurar, dişlerini fırçalar, ellerini yıkar, poposunu siler, şimdi de üzerini kendi kendine giymeyi öğretiyorum