Ayseee12_ birisi007 o zaman vardir bitane cay tabagiyla yada kasikla komtrol edin ben oyle yapmistim bi videoxa gorup
minikkurabiyee birisi007 bizde şuan hiç bir belirti yok ne damaj kabarması ne ateş daha çıkarmadık normal dümdüz sizin bebeğinizin damakları baya kabarmış o yüzden diş geliyor dişte ateş normal 38.5 a kadar diye biliyorum 38.5 üstü dişte normal değil