Bu gece sabaha kadar hiç uyumadı. Ateşi sabah 38,5 kadar cıkmıştı. Calpol verdim düşürdü suan iyi. Bu bir diş belirtisi mi? Sizde diş cıkarırken ne gibi belirtiler oldu? Bazi doktorlar diş cıkarırken ateş olmaz diyor ama annelerimiz bizde hep yaşamıs bu sorunu. Bebeğim 8 aylık yorumlarınızı bekliyorum.
