kelebegiminannesiyim Deletedmom_206 benim kızım da böyle işte ilk mama verirsem kahvaltısını yapıyor ama kahvaltıyı mamadan önce verirsem ağzını dahi açmıyor
zeynepyusufaslan kelebegiminannesiyim uuu hadi bakalım sağlıkla gelsin minik pirinçler ondandır bence akşama doğru daha mızmız oluyorlar benimki öyle en azından 3 andır kaşınıyor 7 aylık şu an sadece beyazlık görünüyor dipte sizce ne zaman çıkar sizin bebişte nasıl oldu
kelebegiminannesiyim zeynepyusufaslan beyazlık göründükten sonra çok sürmedi canım bizde. 1 hafta sürdü sürmedi.
16momm kelebegiminannesiyim mercimek çorbası karnabahar yemeği yoğurt Akşamda bezelye yemeği ya da et sote mercimek çorbası yoğurt yiyecek inşallah 1 yaş 8 günlük 💙
ebrudefne06 kelebegiminannesiyim benm bebegim de 17,5 aylik ayni seyler yasiyoruz. Kopek disleri ayni anda cikmaya basladi bide ustune hastalandi tumden istah gitti. Normalde istahli bi bebekse duzelir donemseldir biraz sabir gostermeniz gerek
kelebegiminannesiyim ebrudefne06 çok iştahlı bir bebek değil ama en azından verdiğimde yiyordu. Evet köpek dişlerinin dördü birden geliyor bir de alt orta dörtlüden biri geliyor