kelebegiminannesiyim Hanımlar çocuklarınıza ne yedireceksiniz öğle olarak. Biz uyandığımızda mama içtiğimiz için kahvaltıyı şimdi yapabiliyoruz. Öğlen ne yapacağım düşüncesi düştü bile 😀 Siz neler yedireceksiniz fikir olsun bana da
1pekmom_ kelebegiminannesiyim 21aylık kızım genelde çorba içiyor öğlenleri, 10:30da kahvaltı yaptı 2gibi uyutmayı düşünüyorum çorbayı içirip uyuturum. Uyanınca muz avokado ya da kefir vermeyi düşünüyorum. Akşama ise gidip almaya mecalim olursa balık yapmak istiyorum almazsam bezelye yapacağım onlardan yer diye düşünüyorum
zeynepyusufaslan kelebegiminannesiyim tavuk sulu tarhana yaptım gerçi geç kahvaltı yaptık ama eşimin yeğeni gelecek belki o yerken yemek ister diye düşündüm . Yanına da yoğurt , tarhananın kıvamı koyu eğer cıvık olsa ekmek ekleyebilirdim içine
mematiii kelebegiminannesiyim arpa şehriye çorbası içiricrm kızıma çok seviyor.Şindi yattı bakalım inşallah güzel en uyurda.
ebrudefne06 kelebegiminannesiyim ne sevdigine bagli corba seviyorsa ezogelin yada sebze corbalari yapabilirsiniz benim bebegim gibi corba icmezse makarna pilav yada kofte cesitleri yapabilirsiniz misal ben pilav yapmayi dusunuyorum havuclu pirasali
kelebegiminannesiyim zeynepyusufaslan bizim de kahvaltılarımız geç saate kalıyor 10.30-11 gibi kahvaltı yapıyoruz. Uyandığında mama içmek istiyor 150 cc lik mama içiyor. Kahvaltı dışında hiçbir şey yediremiyorum 1 haftadır. Yemek istemiyor. Ne yaptıysam hepsi çöp oldu. 5 tane diş geliyor acaba onlardan mı kaynaklı
kelebegiminannesiyim mematiii inşallah güzel bir şekilde uyur prenses. Afiyet olsun şimdiden küçük hanıma 🥰
Gzdnr17 kelebegiminannesiyim 6:20 uyandılar 27 aylık ikizlerim 07:00 6 yumurta yediler sahanda 10;00 mantar Kuymak peynir zeytin salatalık tabi pekmez yediler Öğlen yemeği Tavuk sote bulgur pilavı yoğurt Akşam yemeğine airfteyde balık yapacağım yanına soğan salatası çok seviyorlar 19.30 gece uykusuna geçiş 🥳🥳🥳
kelebegiminannesiyim Gzdnr17 afiyet olsun minik kuşlara 😍 19.30 çok erken değil mi? Ben 9 da uyuttuğum halde annemgil en azından saat 10 u bekle diyip duruyor 😀
zeynepyusufaslan kelebegiminannesiyim uuu hadi bakalım sağlıkla gelsin minik pirinçler ondandır bence akşama doğru daha mızmız oluyorlar benimki öyle en azından 3 andır kaşınıyor 7 aylık şu an sadece beyazlık görünüyor dipte sizce ne zaman çıkar sizin bebişte nasıl oldu
kelebegiminannesiyim ebrudefne06 Sebzeli çorbaları da tüketmiyor maalesef. 1 haftadır köfte tarzı da yemiyor. Dün mesela kuşbaşılı Nohut yahnisi yapmıştım. (Nohutu kabuğundan dolayı yemiyor zaten en başından beri) Ben de eti küçük küçük parçalara böldüm suyuyla birlikte verdim aynı zamanda yanında da sarmanın içinden koydum. Sadece Sarma içini yedi
kelebegiminannesiyim ebrudefne06 1 haftadır yediği şeyleri bile yemek istemiyor. Yaptığım tüm yemekleri çöp oluyor resmen. 5 tane dişi birden çıkıyor acaba ondan mı diyorum. Mama da içmek istemiyor. Yaptığım mamayı da ya itiyor ya yaptığımın yarısını içiyor. Çok canımı sıkmaya başladı bu durum 🤦♀️
ebrudefne06 kelebegiminannesiyim benm bebegim de 17,5 aylik ayni seyler yasiyoruz. Kopek disleri ayni anda cikmaya basladi bide ustune hastalandi tumden istah gitti. Normalde istahli bi bebekse duzelir donemseldir biraz sabir gostermeniz gerek
Deletedmom_206 @“eleda”#p34293266 Bazı bebekler böyledir. Benim oğlum 3 yaşında uyanınca ilk süt içer. Kahvaltı istemez. 2-3 saat sonra kahvaltı ister
kelebegiminannesiyim Deletedmom_206 benim kızım da böyle işte ilk mama verirsem kahvaltısını yapıyor ama kahvaltıyı mamadan önce verirsem ağzını dahi açmıyor
kelebegiminannesiyim @“eleda”#p34293266 mama içmeden kahvaltı yapmak istemiyor canım. Ağzını dahi açmıyor. Normalde aslında yememiz içmemiz normaldi ama son 1 haftadır nedense kahvaltı dışında bir şey yemek istemiyor ki mamayı da istemiyor. Yaptığım mamayı ya döküyorum ya da yarısını içiyor.