Niliyy merhaba, benim bebeğimin kakasında kan vardı o sebeple gitmiştik doktorumuz kan ve gaita tahlili istedi alerji için o zaman 4.5 aylıktı. Süt, et hiçbirine alerjisi çıkmadı. Şuan 5 ay 23 günlük oldu 2-3 gün tekrar kan gelince doktora yeniden gittik doktor testi tekrar etmeye gerek olmadığını bazen testlerin yanıltıcı olduğunu söyledi. 1 er hafta arayla diyete girdim şimdi süt ve süt ürünlerini kestim devam ederse birde eti keseceğim