Niliyy oğlumda da hiç döküntü olmadı, kakasında kan olmadı o yüzden biz 3 aylıkken ancak anlayabildik. Daha doğrusu gittiğimiz yeni doktor anladı. Gürültülü kaka, sulu kaka, mukus, geçmeyen gaz sancısı, kulak arkasında kuruluk, huysuzluk vardı oğlumda. Gaitaya bakıp doktor süt alerjisi olduğunu söyledi. Diyete başladım 4 günde huzursuzluğu geçti. Gaz birkaç günde bitti 😳 Kakadaki mukus bitmedi ama anne sütü aldığı için sadece o kadar mukus olabilirmiş. Sırtına çıkardı oğlumun kakası enseye kadar🤦🏼♀️ Kaka miktarı azaldı hatta iki günde bir yapıyor artık 😬 bu arada ben de hayatımda hiç yoğurt ve peynir yemedim bizimkisi biraz genetik yatkınlıktan da sanırım