syavuz bende bunu aldım ve ilk başta almadığıma pişmanım. İçerken yoruluyor o yüzden deneme için 4 numara başlık aldım elime ulaşsın deneyeceğim ama kusmaları azaldı ve mama bitince ağlama krizine girmiyor. Bundan önceki markada yavaş akış yeni doğandı ama şelale gibi akıyormuş bunla karşılaştırınca keşke daha önce alsaydım meme reddi yaşamazdık belki. Sanki midesi de rahat etti mamayı yavaş yavaş içince