syavuz öncekinin başlık numarası şimdikiyle mi aynı mıydı? Belki farklıdır bilemedim. Ben ay olarak bakmadım hiç başlıklara,oğlumun tolere edebildiği şekilde gittim. Mesela çok uzun sürede bitiyor oğlum yoruluyorsa çok çaba sarf ediyorsa bir büyük başlığıyla değiştirdim gibi. Ama sizde anne sütü alma olayı da var,biberondan hızlı gelirse memeden yavaş geliyor sonuçta biberona göre bir meme reddi yaşar mısınız bundan emin olamadım açıkçası. Çünkü farkı hemen şey yapıyorlar biberondan daha kolay ve hızlı geldiğini gördüğünde biberona yönelme durumu da olabilir. Her bebek böyle olacak diye birşey yok tabiki ama yine de risk var.