askbebegimmbenim tuvaletini çok zorlanarak ağlayarak yapan bir çocuksa çocuk cerrahi Dr da gösterin poposunu bizimkide yaparken hep ağlardı çok çocuk Dr birşey yok normel demişti ama bana normal gelmemişti çocuk cerrahine gittim ve popoda darlık oluşmuş o yüzden yapamıyormuş yaptığında da çılık atarak ağlayarak yapardı