2 gündür kaka yapmıyor yarın 3.gun olacak ne yapmam lazım ikiniyor rahatsız ediyor çocuğumu belli ikiniyor ama yapamıyor. Kefir icirdim. Yanlisikla unuttum sabah yarım muz verdim bide kızıyorum kendime. Kaç güne kadar normal ek gıda da anne sütü de alıyor onu unutttum başka napabilirim