Winghshell birden fazla yöntemi bir arada kullanmak en sağlıklısı sanırım diğer türlü hiç ilişki yaşamamak😅bu da mümkün değil evli insanlar için.. Bahsettiğiniz iğne de hormonla alakalı birşey sanırım. Ben spiral+prezervatif+geri çekilme şeklinde ilerliyorum,şuan kesinlikle bir çocuk daha düşünmediğim için anca içim rahat ediyor 😂spiralim de bakır spiral hormonsuz olandan yani. Bende hormonlu birşey kullanmak istemediğim için taktırdım. Bir dönem doğum kontrol hapı kullandım yan etkisi nerdeyse yok denecek kadar az diye tavsiye etmişti doktorum ama adet miktarımı inanılmaz azaltmıştı bu da bana rahatsızlık veriyordu şişkinlik vs ayrıca ruh halimde de değişiklikler oluyordu,duygusallık ve sinir. Şuanlık iyi gibi en azından kötünün iyisi 😂kanama miktarını bir tık artırdı fakat aşırı değil beni en çok zorlayan kısım ise adetimden 3-4 gün önce ağrılarımın başlaması ve bu sürede sökülürken çok fazla ağrı yaşamam,adetin ilk 2 günü de dahil.