Kızlar doğum kontrol hapı hormonlari bozuyor dedi arkadaşım daha önce kullanan varmı yan etkisi oldumu? Birde gerçekten iyi koruyormu asla çocuk düşünmüyorum başka ilaç bilende varsa söylebilirmi ? Prezervatife güvenmiyorum onunla hamile kalan arkadaşım da oldu ne yapsam bilmiyorum bu 3 aylık koruma ignesi varmış o işe yarıyor mu ? Hormonlara etki ediyor mu? Bide 3 ay korunduktan sonra tekrar iğneyi vurdurabiliyormuyuz?