alyalena06 aynı durumdayız. Bebişiniz kaç günlük? Mamayı biberonla mı veriyorsunuz ben anne süt kaşığıyla veriyorum ondan sorun yaşamadım bu konuda. Ben memede uyumayı bıraktırmaya çalışıyorum. Emzirirken baktım dalacak gibi uykuya hem gaz çıkartmak için hem de kucağımda uykuya dalsın diye kucağıma alıyorum. Eskisine göre daha iyiyiz şükür.