meryinthemood tabiiki düzelecek canım benim.. ilk 2 ay ağladım gezdim ben de. Bebeğim kolikti sürekli ağlardı, eski postlarımı görsen burda az cinnetler geçirmedim🤣 ilk 4 ay gerçekten zor geçecek, hiç bitmeyecek sanacaksın.. ama geçecek 🎈 gittikçe kolaylaşacak, büyüdükçe daha zor oluyor diyenlere inanma.. elbette başka zorluklar olacaktır ama artık bir düzenin oluyor, daha çok uyuyorsun, bebeğini oyalayabiliyorsun… gittikçe kolaylaşıyor emin ol kalbini ferah tut kendine hep geçecek bu günler de böyle teselli ol, ben de çok geçirdim o ağlamalı uzun geceleri. Hepsi bitip gidecek ve sen bebeğinle oyunlar oynayacaksın kendine kahve yapıp ayaklarını uzatacaksın merak etme ♥️