ipek1300 canım sormadım ama anormal bi durum yok olsa derdi diye düşünüyorum bana enfeksiyon kanama yaptırır spiralde demişti ona bağladım geçen adet bitiminden sonra kanlı yumurta akı gibi akıntı oldu çok korktum ama dün spiralde hersey normal gözüküyor dedi