forumgurmesi yani yemekler yarışmali bana gore boyle seylere girilmemeli. Yemegine guveniyorsan bunlarla ugrasmazsin zaten 😊 ama evet erimin de cok ustune gidildi. Onu da onaylamıyorum ben onurcuyum ve cok iyi biri demedim hatta antipatik dedim ilk yorumuma bakarsanız. Hak eden kazansın