Bunedunyakardesim Orenda_ ya onur nasıl finale kaldı ben şaşırdım düzenli olarak izlemedim ama ne zaman baksam onurun yemekleri öyle çok çok beğenilmiyordu potaya falan çok kaldigini gördüm ilginç
Minel-inannesi Orenda_ bence kerem olmali ya, ne bileyim onur en basindan beridir bi olmamaliymiş gibi hissettiriyo
funda94 Orenda_ kerem diyorum, onur samimi gelmiyor bana ergen gibi her şeye bir laf, trip, gereksız hırsı var arkadaşlarını taktir etmez her şeye bir lafı war ama kerem efendi gibi adamın duruşu var Keremi destekliyorum
Esinzhl Orenda_ ceket giyemeyince ağlayışını unutamıyorum sandalye falan getirip oturtmuslardi 😅 acayip hırslı cok istiyor şampiyon olmayı