PrincessDuru barış eczanesini bu forumda öğrendim. Biraz araştırdım eczane sahibi ismail bey hem doktor hemde majistral eczacı. Google yorumlarına bakarsanız ilaci kullanan herkes sonuç almış. Bende 6 aylik kızımı götürdüm ismail bey görür görmez bunun alerji olmadığını egzama olduğunu söyledi çünkü sadece yanağında vardı. Bize 2 krem verdi 1 tanesi nemlendiriciydi. 3 gün kullandık sadece ve 3 aydır geçmeyen egzama bi anda geçti. İz falan hicbirsey kalmadı. Bu zamana kadar hipokort kullanıyrdk ama hiçbir sonuç alamamıştık