NewMomm1 bizde olmustuk oglumla birimiz influenza birimiz domuz gribi olduk ayni anda. Ogluma serum verdiler bide igne vurunduk 3 4 tane falan. Bana da ilac vs vermisti oglumun yaninda maskeyle duruyordum. Birbirimize gecmesin diye. Oglum serumla toparlamisti galiba ama ben cokkk kotu gecirmistim. Sabahlara kadar atesler icinde yandim en agir gecirdigim hastalik o dur hayatim boyunca.