Yaademm kelebegiminannesiyim tam mesajını okuduğum sırada şimdi açtım biliyomusun sen soylemistin bana aklıma geldikçe dinlemeye çalışıyorum♥️ Meryem Ana otunuda kullanıyorlarmis hamile kalmak için ama duydun mu hiç ben doğumda kullanılıyor saniyodum ama
Yaademm kelebegiminannesiyim bir yanım dene diyo bir yanım dur diyo bende bilemedim gerçi ne zararı olabilir ki
kelebegiminannesiyim Yaademm aynen canım bir dene. Ben de bugün tahlil verdim. 1.71 çıktı. "“Baska test yaptırmanıza gerek yok değer düşmüş bu ay korunun diğer ay adetin 3. Günü gelin”" Doktor böyle mesaj attı
kelebegiminannesiyim Yaademm üniversiteden hocama sordum tüp bebek uzmanı. Korunmaya gerek yok dedi. Ayy ne yapacağımı şaşırdım valla
Yaademm kelebegiminannesiyim o zaman hiç korunma canım banada dediler kimyasaldsn sonra kolay hamile kalınıyor diye ama yalan 1 sene oldu benim kimyasal olalı olmuyo
kelebegiminannesiyim Yaademm ben de korunmak istemiyorum açıkçası ama emin değilim olamıyorum. Şuan yumurtlama zamanındayım da çabuk karar vermem lazım ama 🤷♀️
Yaademm kelebegiminannesiyim o zaman korunma canım doktorda korunma demiş bende korunmamistim hiç ama olmadi işte
kelebegiminannesiyim Yaademm inan ben de değerlendirmek istiyorum ama tekrar kimyasal olmasından korkuyorum
Yaademm kelebegiminannesiyim benim oldu canım malesef ama 6 ay sonra pirtilasma çıktı bende genetik test yaptırdım sende bı araştır istersen hamile kalırsam iğne vericekmis doktor
YumukluSucurtaa Yaademm aşırı büyük olsa doktor zaten iğne vermezdi bize gün aşırı ilişki yerine hergun demişti doktor adet günü yapınız test