papatyam39_ merhaba geçen hafta maalesef oğlum ve eşimle beraber Influenza olduk ve ben baya ağır geçirdim o yüzden diyete dikkat etmem mümkün olmadı pazartesi kendimi iyi hissetmeye başlayınca kaldığım yerden devam ediyorum tartılmadım henüz çünkü regl oldum pazartesi tartılıp sonucu göreceğim ama göbek ve bel bölgemde incelme olmuş baya çünkü her zaman giydiğim eşofmanım bol oluyor etrafımdan da zayıflamışsın laflarını duymaya başladım 🌸🌸