Bossbaby 1 haftada tabi ki 5 kg çok fazla. Ama giden ödemdir zaten. Ki o da bu işin başlangıcı sonuçta. Ödem gidecek ki yağlar gidecek.
Bir de yüksek kilolardayken kolay eksi görmek de normal. Zaman ilerledikçe bu kadar hızlı gitmez zaten.
Ama tamamen aç falan kalmayın, dengeli beslenin, hayatınıza hareket katarak verin kiloları ki kas kaybetmeyin. Kadınların zaten kas kazanması erkeklere göre daha zormuş ve olan kas kütlesini korumak önemli.