sibelllllllll
Ya çok teşekkür ederim ne güzel açıklamışsın.
Süt buzağı içindir düşüncesiyle bu aya kadar geldim.
Ama birilerinin verdiğini , önerdiği görünce insan acaba diyor.
Çünkü öğrendiğim kabul ettiğim bilgiler başkalarının fikirleri düşünceleri
Açıkçası kaynağına güvendiğim bir sütçü yok
Yoğurdu hep pastörize sütten mayaladım.
Ona da kötü diyen var jersey öneren var 😊
Peynir market peyniri hangi ineğin sütü kim bilir ..
Yani sütsüz fermente devam o zaman napalım 🤷♀️