Selam kızlar , biliyorsunuz ki uzmanlarımız , doktorlarımız inek sütü tavsiye etmiyor.
Ama bazen kafam oldukça karışıyor , videodaki anniş kahvaltıda süt içiriyor ve yorumlarda 1 tane bile süt verme diyen yok😀
Hangimiz yanlış yapıyoruz acaba?
Akşam yemeğinde de değişik bi çorba veriyor benim bebe onunla doyup uyumaz.Acaba biz mi ağır yemekler veriyoruz?
18 aylık bu arada