bitboylum bendenbirtanedahayok anestezi verilip yaptırdım acı eşiği ile ilgili bence tıpkı bir iğne ısırığı gibiydi benim ki. Henüz çıkartmadım ama taktıralı 1 yılı geçti tek korunma yöntemi olarak bunu kullandık ve hiçbir sıkıntı yaşamadık
bendenbirtanedahayok bitboylum aneztezi lokal mı genel mi oldu anlamadım videolarda biraz büyük gözüküyoe kolunuzu elleyince elinize geliyoe mu acaba
bitboylum edakiran kalemden ince bir şeyi kolunun üst tarafına takıyorlar korkulacak bir sey gerçekten yok
ana0105 ayse2944 emzirdiğiniz için doktor ilk 6 ay önermiyorum hap dedi doğumdan sonra, bir de hormonlar yerine gelmeye çalışıyor zaten ki doğum kontrol hapları da hormonlarla oynuyor o yüzden
kevseryakar924 Bebegim 3 buçuk aylıkken adet oldum neyse işte doğum kontrol hapı kullanıyorum 8 gün temiz kaldım şimdi tekrar kanama geliyor neden acaba hap kullananlar yazabilir mi