dudu1 kardeşimle yolda yürürken dilenci önümüze geçti bana baktı Allah bebeğini sana bağışlasın vs dedi kardeşim de abla bu senin çocuğun olduğunu nerden biliyor dedi yanımızda çocuk yok dedi 😂😂sonra göbeğime baktık ikimizde hamile sandı beni dedim bu da böyle trajikomik bir anımdı bu konu da 🥲😂😂 nasıl gidecek hiç bilmiyorum ya benim ekstra belim de çok öne doğru kaymış belimde çukurlaşma var baya ve şişkinliğim de var sanırım hepsi sezeryan göbeği değil 🙄