dudu1 Doğum yapalı 2 ay oldu ama tam dikişin orası o kadar sert ki göbek hiç gitmeyecekmiş gibi kaldı öyle nasıl gider acaba
pamukhayat dudu1 göbekte gitmiyor kilo da ilk dogumda kilo gitmişti hemen ikinci de gr eksilmedi bişey🥲
Alyehus pamukhayat 85 ile doğuma girdim 76 ya düştüm 1. Ayda şuan 81 im 😀 2 aylık kızım. Kıydım paraya yamune korse aldım inşallah gider 😀
sehna pamukhayat bende öyle normal doğum yaptım ilk çocugumda hemen 40 dan sonra kıyafetlerimi giyebildim ama 2. Çocukta hen Sezaryan olmuş gibi göbeğim kaldı hemde zayflayamiyom aksina kilo alıyorum 2 kilo almisim 88 kiyoyum zaten kilo alınca hamile kalmıştım kafayı yemek üzereyim
dudu1 Alyehus bende kilo verdim doğumdan sonra 71le doğuma girdim 60 a düştüm ama sorun göbek kaldı şiş 🤦🏻♀️
sehna Alyehus katlanma oluyo mu benim sırt yağların olduğu için korse katlaniyo sizde varmı sırt yağı
byzleyla Bizde bugün tam 3 aylık olduk ama ne göbek ne kiloda eksilme var. Nasıl gidicek bu kilolar bilmiyorum 😅
1Umut dudu1 65kg hamile kaldım,77kg doğuma gittim (normal doğum) 2-3 hafta sonra 65 kiloydum.Oğlum 27 aylık şuan 63kg.60kg inip geri aldım, göbeğim 4 aylık hamile gibi,o hiç gitmedi,gitmiyor,gitmiyorrrr.
mirvi dudu1 2.5 yaştan bildireyim bende gidemedi barıştık bizde birbirimizle🙈 çaresini bulan bana yazsın🙉😂kesi ve göbek deliği arası hissiz çok sinir bozucu buda geçmezmiş. Sanırım hissizlikten dolayı kalıyo göbek bilemedim
_YanakReisinAnnesii dudu1 oğlum 3 buçuk yaşında bazen tanıdıklar hamile misin diye soruyor 🥲😂en az 6 aylık kadar var göbeğim..
dudu1 _YanakReisinAnnesii evet dışarıda bana da birkaç kez sordular hamile misin diye çok sinir bozucu 😀😀😀
_YanakReisinAnnesii dudu1 kardeşimle yolda yürürken dilenci önümüze geçti bana baktı Allah bebeğini sana bağışlasın vs dedi kardeşim de abla bu senin çocuğun olduğunu nerden biliyor dedi yanımızda çocuk yok dedi 😂😂sonra göbeğime baktık ikimizde hamile sandı beni dedim bu da böyle trajikomik bir anımdı bu konu da 🥲😂😂 nasıl gidecek hiç bilmiyorum ya benim ekstra belim de çok öne doğru kaymış belimde çukurlaşma var baya ve şişkinliğim de var sanırım hepsi sezeryan göbeği değil 🙄
Alyehus sehna yok hayır olmuyor. Benim simit belgem fena şişti. Doktorum 6. Ay sonrasında spor öneriyorum dedi mekik filan çekecektim yoksa. Ama 6. Aydan sonra da geç kalırım gibi geliyor sanırım artık hep beraberiz 😀