Ben başağım, başaklar kendi düzenlerinin dışına çıkılmasından hoşlanmazlar aslında. Düzen dediğimiz şeyde kişiden kişiye değişir. Erkeği biraz kibirli olur. eleştirici bir burç malesef genel yapım insanları kırmamaya yöneliktir ama içimden içimden eleştiririn elimde değil😂 çok takıntılı derler ama çevremde 1 kişi hariç tanıdığım bütün başaklar gayet rahat bende dahil. Kocam oğlak inatçı işten kaçmaz ve aşırı hakkına sahip çıkar. Ama çevremde bir sürü oğlak kadını var hiçbiride birbirine benzemiyor. Oğluşum boğa ama daha huyunu bilemiyorum zaman gösterecek😊