incimevaa Burçlara inanıyor musunuz, bebisleriniz ne burcu özelliklerini taşıyor mu sohbet edelim azıcık 🌸😃
mematiii incimevaa burçlara inanırım kızımda yansıtıyor ama yükseleni daha çok yansıtıyor.Her istediği olsun istiyor hep onla oynuycaz ilgi hep olcak (yükseleni aslan çünkü) kendi burcu yengeç çok duygusal gerçekten herşeye ağlıyor ay ay .
defnevedoruk incimevaa koç burcu yükseleni balık, kesinlikle ikisinide taşıyor🤠 mızmız inatçı ağlak 😫
bakkalemzigi incimevaa benim oğlan akrep kız oğlak kendi burcum dışında burç bilgim yok bilen yazsın nasıl oluyorlar 😂
Zlm incimevaa bence temel taşıdıkları özellikler var mesela benim eşim oğlak bi arkadaşın çocuğuna oğlak kız üstelik çocuk ama benzer özellikleri var
defnevedoruk mematiii hayır yengeçler ağlak olmuyor de bir tane daha eve ağlak gelirse ne yaparız bilmem sksksodm ikinci ya ikizler ya yengeç olucak
incimevaa mematiii yaa benim kızım da aslan burcu daha 4 aylık olduğu için özelliklerini yansitip yansıtmadığını bilemiyorum ama 😂
mematiii defnevedoruk ikiside duygusaldır tek balık değil hem duygusal hem evcimen hep tanıdığım insanlar öyle .😂
mematiii incimevaa ahahah benimkide yengeç değilde aslan olsaymoş diyorum zaten aslan olcaktıda erken doğdu .Kendini sever dik başlı olur ama eğlencelidir.Daha minik belkide farklo bi yapısı olur bilemeyiz 😂
incimevaa mematiii aynen benim tanıdığım aslanlar dediğiniz şekilde kendilerine aşırı bir ozguvenleri oluyor, ilgi çekmeyi seviyor ama bakalım belkide yükseleni olan terazi olur benim kızda 😃
mematiii defnevedoruk kız ve erkek değişiyor ya erkekse çekilmeyebilir genelde yeni nesilde ikizleri sevmiyorlar ama burca göre takılmamak lazım
defnevedoruk mematiii bakalım Allah korusun erken doğum falan olmazsa yengeç olucak zaten cinsiyetide erkek 🤠
mematiii incimevaa ya inşallah zaten dış görünüşü yükselenin yansıtır burcunu hayatta tavırların falan .
incimevaa mematiii bende burçların özelliklerimizi yansıttığını düşünüyorum ama tabi inanmayan, saçma şeyler diye düşünen bir kesim de var 😃
incimevaa bakkalemzigi oglaklarin mantığı ile hareket ettiklerini biliyorum çok duygusal karar almazlar diye biliyorum tabi yanlış da biliyor olabilirim 😂