ammarzeyd benim kızım da 2aylık gecen 3 hafta önce devlete götürdüm rota olması dan korktum resim gösterdim mukuslu dedim acildeki doktor karnına baktı gaz var cocuk kendinde sıkıntı yok ateş ve beslenme takibi yap eğer pütürcük yoksa sıvıysa ishal dedi tamma hocam 2 güne yakındır öyle oldu dedim umursamadı sonra randevu aldım devlete yine götürdüm rota testi falan kan testi her şey yapıldı çok şükür temiz cıktı doktora hocam prebiyotik kullanmaya başladım damla dedim sıkıntı olurmu dedim olmaz kullan dedi bide calpol şurup yazmış kendisi de maflor yazmış ama ben aldırmadım zaten şuan kullandığım probiyotik damla olduğu için gerek duymadım gündüz probiyotik damla akşamda nurse harvey damlasını veriyordum ama bittikten sonra nurse harvey daha almadım çünkü kabız vs durumlarda kullanma diyodu onu verince cocuk daha çok tuvalete çıkıyordu onu kestim probiyotik devam ediyorum bu 4 gündür normalde gündüz veriyordum ama gece beslenmesinde kendisin gaz çıkartıpını duyunca sabahları vermeyi kestim 4 gündür deniyorum kendi gaz çıkarıp tuvaletini yapsın diye mukus oranı azaldı böyle bizimki artık jel kıvamında olmuştu korkmuştum sizde isterseniz bi probiyotik damla deneyimleyin benim kullandığım Symbiosys Bifidrop Probiyotik Damla 8 ml ablam kendi çocuklarına kullanmıştı bende ondan deneyimledim