Oğlum 3. aydan beridir ishal devlet hastanesine götürdüm vitamin olarak Bi damla verdi.kullandim Bi ise yaramadı sonra düzeldi. Bi süre sonra yine ishal oldu bu sefer özel hastaneye götürdüm idar tahlili ve idrar kültürü alindi. İdrarda bakteri enfeksiyon cikti kültür temizdi kaka rengi yeşil ve mukuslu.agir ilaçlar kullandı oğlum çok rahatsız oldu kestim vermedim.reflor denen ilacı tek verdim oda Bi ise yaramyor herkes bana hamile olabilirsin dedi kadın doğuma gittim ultrasyonda gebelik yok dedi. Şimdi oğlum 4,5 aylık ek gıda veryorum ama günde 5-6 bez degtryor bazen kakasi kuru bazen sulu çıkıyor sizce normal mi yada bilgisi olan var neden böyle lütfen yardımcı olabilir misiniz?bu arada ekleyeyim ek gıda vermenin nedeni oğluma sütüm yetmyor bide mama yemiyor kusuyor sofra yerdeyken istyor çünkü çok aç ek gıda verdiğimde rahat uyuyor