rsrs evet yanlız değilsin güzel anne, bende yenidoğdugunda diyordumki ben hamile kalmadan once bunları niye düşünmedim araştırmadım, sadece bebek olsun kafasındaymısım halbuki ne zormus, büyütenler nasıl büyütmüş allahım diyorum, benimkide 9 aylık allah hepimizinkini bağışlasın,ama inan hepsi geçececek ara ara gelecek bu düşünceler ama bi bakacaksın büyütmüşsün bu bebeği benmi büyüttüm düyeceksin göğsün kabaracak bi öpeceksin bebeğini allahım sana şükürler olsun diyeceksin, birde şunu unutma bebeğim olsun diye onca uğraşan insan var olmuyor şükürki oldu allahım de şükret hep🙏🙏