Aptalllarsizi anladım o zaman şeyden dolayı olabilir. Benim sigortam yok çünkü eşimin bağkur borcu var. Yani aslında sigortası var ama aylık 6bin gibi bir ücret var onu ödemediği için. Yani hiç sigortası olmayanla sigortaya borcu olan farklı şekilde ücret ödüyor demek ki. Çok emin değilim ama yine de bu durumdan bu sonuç çıkıyor 😅 ama sizinki daha iyiymiş. Hastanede ücret tek bir yere ödeniyor, randevu onaylanmadan muayene olunmuyor, sıra geliyor doktorun sekreteri randevuyu onaylıyor gidip ödeme yapılıyor ve gelip tekrar çağırılmak bekleniyor 🙄