Dahiliyeden randevu aldım bugun devlet hastanesine muayene ücreti 300 tl verdim (sgk yok) ayriyeten 250 tl kan tahlili parasi verdim 1 ocaktan sonra fiyatlar bu dedi veznedeki adam bu ne kızlar böyle ya gecen sene ne kadardı da bu sene bu kadar artmış yani insanları özel hastaneye yonlendiriyorlar resmen