Goktugmom_ nubuk kumaş bende almayı düşünüyordum şuan eşyalı evdeyiz bu Haziran ayında Allah nasip ederse evimizi düzeceğiz kullanımı çok kolay üzerine sıvı dökülünce içine çekmiyor belli süre ama tek kötü yanı güneş gelince renk değişiyormuş kumaşı öyle duydum araştırmalara gorede ister istemez kafamda kaldı diğer kumaşları sevmiyorum ben çünkü ama güzel bence güle güle kullanin onuda aldığınız yere sorun isterseniz.