kelebegiminannesiyim usenmedimyaptimbirvelet İkinci el düşünürseniz şöyle bir abiye var. Sadece 1 defa giydim. Şalı ve aksesuarları ile birlikte gönderebilirim.
usenmedimyaptimbirvelet Bir-prens-annesiii evet tam bir ay sonra düğün inşallah. Ben bu abiyeyi kayrada denedim üstümde garip durdu vücudumu sardı yani garip hissettim
Bir-prens-annesiii usenmedimyaptimbirvelet bu abiye 38 den başlıyor bana da kollar ve göğüs kısmı bol geldi terzide tadilat yaptıracam ben 36 beden olduğum için bedenini sarmadı güzel oldu
ygtmom usenmedimyaptimbirvelet ben çok begenemedım elbiseyi ya çok daha güzel modeller var bence , bu biraz basit gibi ☺️