ilknrysmn usenmedimyaptimbirvelet onlar eski moda duruyor tatlım ya sen bilirsin yine de kaynın düğünü diye çok şatafatlı alma başka düğünlerde de giyebileceğin birşey olsun bence bir kere giyip dolaba koyma
lAmMelodi usenmedimyaptimbirvelet Buda güzel canım ben olsam kabarık giyerim biraz snsjjsjsjs düz çok sade kalıyor yakın düğünü için.Bu arada resimdeki sen misin😃
defnevedoruk usenmedimyaptimbirvelet kesinle lacivert 🧿 benimde kardeşim evlenecek ama max 2 hafta önce alacağım düğünde martta hdjskskdos koca göbeğim ve ben harika olacağız
momeymen usenmedimyaptimbirvelet ahhha kız seni düğüncü sayfalara düşürürler etme🤣🤣 bence siyah güzel canım🥰
Zeytin-gozz1 Uykusuzhergeceeee beyaz kabarık taşlı bir elbise daha uygun olur bence Şöyle tarlatanlı falan hatta dur dur saçından aşağı uzanan beyaz simli bir tül .. Ne güzel olur dimi😍😅😅
Bir-prens-annesiii usenmedimyaptimbirvelet Eşimin kardeşinin net düğün günü belli değil ama ben şimdiden bu abiyeyi alıp kenara koydum belki farklı model de düşünürseniz fikir olsun
usenmedimyaptimbirvelet Bir-prens-annesiii evet tam bir ay sonra düğün inşallah. Ben bu abiyeyi kayrada denedim üstümde garip durdu vücudumu sardı yani garip hissettim
yagmur35yy usenmedimyaptimbirvelet giyim tarzınızı pek bilmiyorum ama bi dugun için pek beğenmedim elbise bi garip geldi gozume