farelikoyunkavalcisi usenmedimyaptimbirvelet . Bende çok zevkli sayılmam aslında 😅😅. Maşallah pek cümbüşlü bir aile 😅
usenmedimyaptimbirvelet farelikoyunkavalcisi ay aslında ben çok beğendim ama kayınvalidem görse kalpten gider hahahahah tam bir ikon tam bir nurella 😜
usenmedimyaptimbirvelet Nacafa 1 ay sonra düğün var 🥹 aslında bana da fazla geldi para ama dışarda bile 15-20ye abiye gördüm bir de o kadar sıradan ki
Nacafa usenmedimyaptimbirvelet ben bayadır hiç abiye tarzı almadığımdan fiyatlardan bihaberim o zaman🥲 baya da az kalmış bir an önce kararınızı verin 🫢
usenmedimyaptimbirvelet bisenakillisinzaten inşallah canım tatlı bi kız aslında anlaşırız diye düşünüyorum🥳
BAL_EVLAT16 usenmedimyaptimbirvelet ben beğenmedim ya daha güzeleri var bence Fatma kılıç butik Instagram da
tospikannesi_ baloglum_e ay çok hoş @usenmedimyaptimbirvelet kesinlikle bu diyorum sjjdjx🤭 ben kapalıyım ve çan tarzı bayılıyorum
baloglum_e usenmedimyaptimbirvelet Trendyolda var kendi sayfası da Şule giyim kendi sayfasında daha uygun
usenmedimyaptimbirvelet tospikannesi_ aslında evet bende seviyorum öyle model ama bu da bir değişik ve güzel geldi gözüme 😅🥹
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet düğün için biraz daha şatafatlı bakabilirsin bence birde herkes siyah giyiyor lacivert iyidir
usenmedimyaptimbirvelet NariNariKiminYari geçenlerde denedim abiye ama şatafatlılar 15binden başlıyor artık 🙄 en azından bunda da biraz taş tüy olunca toparlar diye düşündüm😂😂😂 eltilikten kovulurum allah korusun