usenmedimyaptimbirvelet Düğün için almayı düşünüyorum sizce nasıl? Hangi renk tercih edeyim Yoksa beyaz bir gelinlik mi giyeyim🤪
Uykusuzhergeceeee usenmedimyaptimbirvelet beyaz kabarık taşlı bir elbise daha uygun olur bence🤪 Siyah güzel 🖤
usenmedimyaptimbirvelet aseladaaa bencede 🖤 altına bi louboutin ayakkabı giderdi amaaa bi böbreğimiz gider herhalde alırken😂
Zeytin-gozz1 Uykusuzhergeceeee beyaz kabarık taşlı bir elbise daha uygun olur bence Şöyle tarlatanlı falan hatta dur dur saçından aşağı uzanan beyaz simli bir tül .. Ne güzel olur dimi😍😅😅
mematiii usenmedimyaptimbirvelet mankende kötü duruyor ama ya manken kaldıramamış sende güzel duracaktır😍
farelikoyunkavalcisi usenmedimyaptimbirvelet baba kaderinde elti olmakta mı var 😅😅 sanki biraz beğenmedim gibi basit gibi 🥹🥹
usenmedimyaptimbirvelet farelikoyunkavalcisi elti görümce gelin her şey oldum ben hahahahd ağustosta’da görümcem evlendi onun kınası ve düğünde hep aşırı taş giymiştim sonra ondan da sıkıldım böyle bi şey olsun istedim aslında sizlerinde abiye tavsiyelerinize talibim
farelikoyunkavalcisi usenmedimyaptimbirvelet . Bende çok zevkli sayılmam aslında 😅😅. Maşallah pek cümbüşlü bir aile 😅
Nacafa usenmedimyaptimbirvelet girip fiyatına bakayım dedim 😳şu şekil oldum. Daha piyasada bile Olmayan eltime değmez o para🙂↔️ Siyah daha iyi duruyor ama
usenmedimyaptimbirvelet Nacafa 1 ay sonra düğün var 🥹 aslında bana da fazla geldi para ama dışarda bile 15-20ye abiye gördüm bir de o kadar sıradan ki
usenmedimyaptimbirvelet bisenakillisinzaten inşallah canım tatlı bi kız aslında anlaşırız diye düşünüyorum🥳
tospikannesi_ usenmedimyaptimbirvelet siyahın asilliği der susarım ama bu elbise lacivertte patlar gümüşle kombin mükkk🤭