uyuması normal bence gece uyumamış ayrıca benim bebeğim de gece 12-1 de uyur her sabah 6 da kalkar bebeklere bağırmayın lütfen anlıyorlar ve daha çok huzursulanıyorlar bende bazen çok yoruluyorum yıpranıyorum ağlarım o zamanlar rahatlarım bebeğime de sesimi yükseltmem asla sadece bazen yorgun bir tonda annecim lütfen artık uyu diyorum onda da kötü hissediyorum yine😅😅