poyrazsema002 bağırmanız bebeği korkutmaktan başka hiçbir işe yaramaz. Bence de kötü hissetmelisiniz… bende zaman zaman aynı şeyleri yaşıyorum bebeğim 4,5 aylık bırakın bağırmayı kızgın ses tonuyla bile konuşmadım. Benim de sinirlerim çok yıpranıyor ama kendi halimde ağlayarak rahatlıyorum ve bunu bebeğime asla yansıtmıyorum. Onu ben dünyaya getirdiysem gerginliğimi kızgınlığımı hissetmeyi asla haketmiyor. Bunları sizi yargılamak adına yazmadım sadece belki biraz sinirlerinize hakim olursunuz🙏🏻 Uyumasına gelince de bence normal bi durum sonuçta tüm gece uykusuz kalmış yorulmuş 3-4 saat aralıksız uyumasında korkulacak bi durum görmüyorum.