NurrC Ozlem_yldz lohusayken çok terliyodum ama ona aldırma ılık duş alıp yine kalın giyin ayaklarına özellikle
241019sy Ozlem_yldz kızarıklık şişlik yoksa eger normal 4 ay oldu sezaryen olalı hala arada agrım oluyır
Ozlem_yldz 241019sy sadece uzanıp kalkınca ağrı var onun haricinde ağrı da Yok ayakta çok rahat gidip geliyorum. Şişlik kızarıklık ta yok
FatosYK Ozlem_yldz benimde cok uzun sürmüştü geçmesi ama enfeksiyon kapmıştı ondan cok agrı cektim 6 ay oldu hala arada sızlar. 40ın bi cıksın belki düzelir
Laayla Ozlem_yldz 12. 20 aylık oldu kızım hala bazen dikişlerim ağrıyor o ne zaman sonra erer bilemiyorum