Bebeklerimize bakabilmek için psikolojik olarak hemen ayaklanıyoruz, ama aslında sezaryen çok ciddi bir ameliyat,kaç kaç kesi ve kaç kat dikiş var. Hiç kalkmadan 1 hafta yatılası bir ameliyat bu resmen amanyavrularımız muhtaç,hemen kalkmalıyız onlar için☺️ Normal bi kaç ay hatta ağrı sızı olması. Doktor kontrollerinizi aksatmayın,çok acı çekiyorsanız erkenden görünmenizde fayda var.